fbpx

Prateći program važan element ovogodišnjeg ZRBIZNET-a. Posebna pažnja najmlađima

 

Pripreme za drugi ZRBIZNET koji će se održati od 20. do 22. septembra u punom su jeku. To ne čudi jer su organizatori ove godine rešili da pod sloganom „Pokreni se“ naprave manifestaciju koja će imati više sadržaja, dobiti međunarodni karakter i trasirati put za naredni, koji, opet, mora biti i bolji i drugačiji.

Pripreme su povod za razgovor sa Goranom Nešićem, predsednikom Upravnog odbora Unije poslodavaca Srbije – Poslodavci Zrenjanina. Unija je inicijator i jedan od organizatora ovogodišnjeg ZRBIZNET-a.

  • Ove godine odlučili smo da izađemo iz okvira srednjeg Banata, poučeni interesovanjem od prošle godine mnogih privrednika i preduzetnika iz drugih krajeva pa i zemalja. Ostvarili smo saradnju sa Temišvarom, Bihaćom, Osijekom, Celjem, Mađarskom privrednom komorom. Novi kontakti – nove teme. Ideja je i da pozovemo privrednike koji proizvode nešto što mi ovde ne proizvodimo. Na primer, pokušaćemo da dovedemo dva velika proizvođača opreme za male kraft pivare. Želimo da naš grad ostane prepoznatljiv po proizvodnji dobrog piva a da se 5 do 10 malih, kraft pivara takmiči na tržištu kvalitetom i ukusom, kaže Goran Nešić.

Osim izlagačkog dela koji se na sajamskim manifestacijama podrazumeva, važan element ovogodišnjeg ZRBIZNET-a je prateći program koji će biti drugačiji i moderniji nego što je to bio prošle godine.

  • Odlučili smo se za organizovanje panela na različite teme. Videli smo da klasična predavanja ne daju efekat kakav daje razgovor. Jedna od tema koju smo kandidovali jeste primena IT rešenja u poslovanju. Primena informacionih tehnologija je tema nad temama. Na panel razgovoru i na konkretnom primeru pokušaćemo da pokažemo kako je primena IT rešenja moguća i kod manjih privrednih subjekata i kako tehnologija štedi i vreme i zaposlene a donosi zaradu i zadovoljne mušterije.

Planiramo još jedan vrlo zanimljiv sadržaj : mini sajam nekretnina. Na jednom mestu ćemo okupiti sve one koji imaju veze sa prometom nekretnina. Tako će zaintresovani moći da saznaju šta se gradi, šta se prometuje, koje su cene, kakvi krediti, šta je potrebno od papira…

Ove godine posebnu ćemo pažnju pokloniti najmlađima. Zamislili smo otvorena vrata, da deca mogu da posete firme koje nešto proizvode. Među najmlađima su sigurno i budući preduzetnici. Organizovaćemo mini pijacu – neka najmlađi pokažu kako znaju i da budu proizvođači, trgovci, ekonomisti, kaže Nešić.

Ove godine organizatori ZRBIZNET-a, su Unija poslodavaca Srbije – Poslodavci Zrenjanina, Regionalna privredna komora, Opšte udruženje preduzetnika i Grad Zrenjanin.

Kao što smo okupili sva udruženja na teritoriji grada, želimo da okupimo i asocijacije i udruženja, klastere, sve organizacione oblike udruživanja preduzetnika iz Vojvodine. Da se okupimo, da na primerima dobre prakse vidimo šta nam je dalje činiti na poboljšanju privrednog ambijenta u kom svi

Razgovor oči u oči i dalje je jedan od najefikasnijih načina promocije i upoznavanja privrednika. Uključivanje grada u organizaciju, ZRBIZNET-u dodatno daje na važnosti  

Opšte udruženje preduzetnika Zrenjanin, zajedno sa Unijom poslodavaca Srbije – Poslodavci Zrenjanin, Regionalnom privrednom komorom i Gradom Zrenjaninom, organizator je ovogodišnjeg ZRBIZNET-a.

Miroslav Đurić predsednik Opšteg udruženja preduzetnika Zrenjanin ima višegodišnje iskustvo u organizovanju privredno – sajamskih manifestacija.

  • Privredne manifestacije sajamskog tipa za preduzetnike, mala i srednja preduzeća od velikog su značaja. I dalje je to najbolja prilika da se privrednici sretnu, razgovaraju, razmene iskustva, upoznaju se i dogovore u potencijalnoj budućoj saradnji, kaže Đurić. To je prilika da preduzetnici i privrednici promovišu sopstvenu proizvodnju i predstave svoj proizvodni program, ističe Đurić.

Uključivanje grada odnosno lokalne samouprave u organizaciju ZRBIZNET-a koji se od 20. do 22. septembra održava drugi put, daje manifestaciji dodatnu težinu.

  • Organizacija ovakve privredne manifestacije ozbiljan je posao. Treba znanja, upornosti i naravno finansija. Neke od manifestacija ovog tipa u regionu su se ugasile a Zrenjanin evo ima unapređen i moderan sajam i to govori koliko smo i sposobni i angažovani. Naše, kao organizatorima, je da stvorimo uslove i ambijent a preduzetnicima i privrednicima da tu priliku iskoriste, ističe Đurić.

Na privredno – sajamskim manifestacijama sve veći značaj ima prateći program.

  • Trudimo se da obezbedimo kvalitetan prateći program u vidu predavanja, edukacija, radionica. Anketom stižemo do informacija šta je preduzetnicima važno, o čemu bi voleli da saznaju više, i trudimo se da to obezbedimo.Danas je znanje vrlo skupo i zaista bi preduzetnici trebalo da iskoriste priliku da potpuno besplatno čuju ono što je aktuelno i važno za poslovanje, naglašava Đurić i dodaje:
  • Koristim svaku priliku pa i ovu da pozovem preduzetnike i privrednike da učestvuju na ZRBIZNET-u, kaže Đurić. Uslovi su vrlo povoljni i zaista ne postoji razlog da se ne pojave, promovišu svoju proizvodnju, upoznaju druge privrednike, ističe Đurić.

+381 (0) 63 893 26 83

023 533 730 | 10-14h
zrbiznet@gmail.com

Copyright 2018 © ZrBizNet | Izrada veb sajta Progressive Media